dijous, 27 de setembre del 2012

Classe pràctica 1 27.09.12

En la nosta primer classe pràcica, el que més em va cridar l'atenció va ser el meu primer contacte amb un ordinador Mac, sí que abans havia pogut mirar una mica com era aquest sistema operatiu, però mai amb tanta profunditat.
Al principi de la classe, el professor ens va fer una petita explicació i introducció sobre el Mac i després sobre la creació d'un blog, com quins tipus de blogs ens podem trobar, els seus objectius, etc.
La veritat és que allò no em va ser totalment desconegut, ja que el curs passat en una assignatura ja vam aprendre a crear un blog i a fer-hi entrades, però poca cosa més.
Però en aquesta classe vam poder profunditzar una mica més, vam aprendre quina era la diferència entre una pàgina i una entrada, a introduir vídeos, posar etiquetes, etc.
La finalitat de la classe va ser crear un nou blog cada una de nosaltres per a l'assignatura. A mesura que el professor explicava podíem anar fent la tasca simultàneament, però hi va haver problemes als ordinadors i no totes vam poder crear el blog a classe. Així que el vaig crear a casa sense cap tipus de dificultat perquè tenia clares les passes que havia de seguir a través de les explicacions del professor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada