dijous, 24 de gener del 2013

DARRERA CLASSE

I avui, a la fi hem arribat al final, avui hem fet la darrera classe de Tics i crec que ha estat la millor de totes! ens ho hem passat molt bé...
Primer de tot ha exsposat el seu treball multimèdia l'últim grup que quedava i ens ha agradat molt el seu treball i després hem après a editar un vídeo.
El vídeo l'ha fet el professor en el moment que estravem a classe i després li hem afegit afectes, cançons, hem tallat, etc i ens ha agradat molt.
I aquest és el resultat:


Només dir que, hem passat coses bones i coses dolentes però a la fi hem acabat, aquesta no només ha estat la darrera classe de tics, sinó també de la carrera, ja que després d'això ens queden els examens i el segon quatrimetre les practiques que donaran per acabada la carrera i ja serem mestres.
Crec que hem après molt durant el curs amb aquesta assignatura i continguts que ens seran de profit d'ara en el davant, coses que ja hem començat a utilitzar a altres assignatures, així com per exemple el power point, ara en tenim més coneixement de com utilitzar-lo. També agraïm que haguem tengut la oportunitat de poder fer dos examens parcials, d'aquesta manera hem eliminat la matèria i segur que ara aquestes dues setmanes d'examens no anirem tan ofegades!
Un plaer i fins aviat!!!

divendres, 18 de gener del 2013

EXPOSAM TUTTI FRUTTI

Aquest dilluns a la classe de teoria vam a la fi exposar el nostre treball multimèdia "Tutti Frutti". La presentació va ser amb un power point que a més de mostrar diferents activitats que engloba el treball, també vam mostrar la guia diàctica, els destinataris a qui va dirigit, de què tracta, etc.
Tal i com el seu nom indica el tema del nostre treball són les fruites i a dins aquests hem fet quatre apartats: cançons, conte, fruttijocs i anglès.

Evidentment, tots els apartats estan relacionats i creiem que és bastant complex ja que tracta diferents temes transversals del currícul d'educació infantil, com la introducció de vocabulari de fruites en anglès, les canços, els tamanys, diferències, colors, entre d'altres.

A la fi l'hem acabat i exposat, ens ha duit feina però n'hem tret uns bons resultats, però sobretot una gran experiència, que esperem que ens sigui útil per la nostra futura tasca docent!

divendres, 11 de gener del 2013

SEGUIM TREBALLANT...

Aquesta setmana hem tornat de les vacances de Nadal i ja ens hem posat les piles!
Dilluns a classe teòrica es van fer exposicions orals de diferents grups on mostraven un petit recull i una breu explicació del seu treball multimèdia.
Per altra banda, teníem una tutoria sol·licitada per dimecres on voliem mostrar el nostre treball abans de presentar i entregar-lo, però no vam poder entrar a tutoria degut a la gran quantitat de gent que hi havia... així com també altres que anaven a tutoria per la revisió de l'exàmen.

Així que a la classe pràctica d'ahir, vam poder fer aquesta petita tutoria amb el professor on vam poder demanar-li uns quants dubtes i mostrar unes quantes coses del treball que no ens funcionaven, uns efectes que a l'hora de posar en mode de presentació no es realitzaven. Ho vam poder solucionar...
A la classe pràctica també vam tenir la oportunitat d'aprendre a utilitzar la pissarra digital, encara que no vam poder profunditzar gaire, ja que estàvem inmerses en arreglar les quatre coses del nostre treball.

Per ara seguirem treballant per poder deixar-lo a punt d'entrega i presentació el proper dilluns 14 de gener!!

Bon cap de setmana, esperam que us agradi.