A la primera classe de teoria vam poder veure els grans avanços tecnològics en els últims anys i l'impacte que han tengut aquests a la societat, ja que segons diferents autors i teories parlen de que estam vivint una Tercera Revolució Industrial.
Les tics ens envolten i estan presents a la nostra vida qüotidiana i evidentment, això té conseqüències positives, com per exemple poder accedir a una gran quantitat d'informació d'arreu del món, la creació de noves indústries, etc però també trobam el seu caire negatiu com un evident augment de les desigultats culturals i econòmiques, una societat depenent de les noves tecnologies, etc.
Per tant, com que estam en un moment de canvi de en la societat degut a aquesta nova era digital, com a futures mestres, ens haurem de saber adaptar a aquests moments, posar-nos al dia, tenir una formació permanent i introduir l'ús de les noves tecnologies en el nostre dia a dia i sobretot aprofitar-ho com un element més per generar processos d'ensanyament-aprenentatge dins les aules d'educació infantil.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada