dijous, 8 de novembre del 2012
Anunci Audacity Catalina i Maria Josep
A n'aquesta classe pràctica, primer de tot hem après a penjar l'anunci que vam fer anteriorment amb l'audacity. Primer de tot ens hem fet una compte a goear i a través d'aquest hem pogut penjar aquest anunci.
Esperam que us agradi, és molt divertit...
Després d'això hem continuat amb la classe pràctica. Aprendrem a utilitzar el power point i per tant, realitzarem el muntatge d'un conte d'en Calliou. Hem començat a fer-ho, però aquesta pràctica ens ocuparà 4 classes. Primer de tot hem posat les diapositives del conte (prèviament escollides per el professor), que ens hem baixat del moodle de l'assignatura, les hem posades amb ordre i a més hi hem afegit dos botons amb una fletxa per poder anar endant i enrere de cada diapositiva i un altre per tornar a l'inici.
Fins aquí ha arribat la pràctica, el pròxim dia continuarem.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada