A la classe pràctica d'avui de Mitjans i Recursos, hem continuat treballant amb el power point, ja que haviem dit que aquesta ens ocuparia mínim quatre sessions pràctiques. Per això hem continuant treballant amb el conte d'en Calliou i amb el power point.
Ara que el conte ja està fet, el que hem après és a realitzar una sèrie d'activitats interactives relacionades amb aquest. Hem après a fer animacions, sons que signifiquen una acció, trancisions perquè aquests siguin un reforç molt clar i positiu per quan l'infant utilitza aquest material, perquè se'n adoni del que està fent.
Ha estat entretingut, la tasca l'hem realitzada na Catalina Bauçà, la meva companya i jo amb el seu ordinador. La veritat és que ens hem coordinar bastant bé a l'hora de fer la pràctica, ja que sempre hi ha coses que capta més aviat l'una que l'altre i entre totes dues hem aconseguit l'objectiu amb èxit. Encara que, a vegades ens frustavem perquè tot i seguir les indicacions del professor, les coses no ens sortien com tocava. Però bé, el pròxim dia continuarem.
Consider que aquestes pràctiques amb el power point són molt importants, ja que aquest serà el programa que utilitzarem per a realitzar el nostre treball multimèdia. Esperam recordar-ho tot i no tenir gaire problemes a l'hora d'executar-lo. També dir que ara, ja hem anat a tutoria i ja tenim una idees més clara i hem pogut resoldre alguns dubtes sobre el treball.
Res més, continuar treballant i bon cap de setmana!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada