A
la classe d'avui de Mitjans i Recursos tecnològics hem seguit
realizant la pràctica amb el programa “Gimp”.
El gimp és un programa per retocar imatges i composició i edició d'imatges.El que hem fet avui ha estat a partir d'una sèrie d'imatges composar-ne una igual que la de mostra. Per a fer-ho teniem les imatges per separat, comunes per a totes i escollides anteriorment per el professor. Primer les hem hagudes de retallar per després poder fer la composició.Hem après a retallar les imatges amb l'eina de la vareta màgica i també amb la de retallar, depenent de quina fos més adient per a cada imatge.També hem après a reduïr una imatge, doblar-la, entre d'altres coses que hem anat fent a cada moment.Finalment hem pogut aconseguir fer la composició de la imatge final amb èxit.Cal dir, que per a la majoria, avui se'ns ha estat molt més fàcil poder seguir la classe, ja que hem anat més a poc a poc, poguent seguir passa per passa les explicacions del professor i fent la tasca simultàneament.També ens hem trobat diferents dificultats, evidentment, però les hem pogut resoldre amb facilitat gràcies al professor o a les pròpies companyes. Esper haver après d'aquests “errors” o dificultats que ens han sorgit perquè no ens tornin a passar d'ara endavant i així anar avançant de cada vegada a un major ritme.
El gimp és un programa per retocar imatges i composició i edició d'imatges.El que hem fet avui ha estat a partir d'una sèrie d'imatges composar-ne una igual que la de mostra. Per a fer-ho teniem les imatges per separat, comunes per a totes i escollides anteriorment per el professor. Primer les hem hagudes de retallar per després poder fer la composició.Hem après a retallar les imatges amb l'eina de la vareta màgica i també amb la de retallar, depenent de quina fos més adient per a cada imatge.També hem après a reduïr una imatge, doblar-la, entre d'altres coses que hem anat fent a cada moment.Finalment hem pogut aconseguir fer la composició de la imatge final amb èxit.Cal dir, que per a la majoria, avui se'ns ha estat molt més fàcil poder seguir la classe, ja que hem anat més a poc a poc, poguent seguir passa per passa les explicacions del professor i fent la tasca simultàneament.També ens hem trobat diferents dificultats, evidentment, però les hem pogut resoldre amb facilitat gràcies al professor o a les pròpies companyes. Esper haver après d'aquests “errors” o dificultats que ens han sorgit perquè no ens tornin a passar d'ara endavant i així anar avançant de cada vegada a un major ritme.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada