dijous, 6 de desembre del 2012

TEMA 4

El que he trobat més important a destacar a n'aquest tema és el punt nº 4 (Disseny de multimèdies educatius), el qual inclou la fasse de disseny ila fase de producció dels treballs mutlimèdia que hem de realitzar per a l'assignatura.
En aquests moments, el nostre grup de treball estam realitzant la fase de disseny on hem hagut de tenir en compte molts dels següents aspectes:

1. Anàlisi de situació i primera presa de decisions:
- determinar el contingut que s'ha de tractar
- definir l'audiència
- establir les finalitats educatives
- avaluar els recursos humans i materials
- escollit el mitjà d'expressió
- estimar la durada del material mutlimèdia

2. Planificació i temporalització del procés:
- determinar el temps disponible per la realització del material
-control de recursos disponibles

3. Desenvolupament del producte multimèdia:
- definir els objectius
-organitzar els continguts
- elaborar un guió multimèdia

S'ha de dir, que hi ha aspectes que encara no estan del tot determinats, com per exemple la durada que tindrà el material, tots els recursos que utilitzarem, etc. Però molts d'altres sí.
El que més ens ha costat ha estat definir el tema del material i a partir d'quí com l'anirem treballant. Ara que ja més o manco ho tenim llest, la pròxima passa és la fase de producció, que esperam que tot ens surti bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada