Aquest dilluns a la classe de teoria vam a la fi exposar el nostre treball multimèdia "Tutti Frutti". La presentació va ser amb un power point que a més de mostrar diferents activitats que engloba el treball, també vam mostrar la guia diàctica, els destinataris a qui va dirigit, de què tracta, etc.
Tal i com el seu nom indica el tema del nostre treball són les fruites i a dins aquests hem fet quatre apartats: cançons, conte, fruttijocs i anglès.
Evidentment, tots els apartats estan relacionats i creiem que és bastant complex ja que tracta diferents temes transversals del currícul d'educació infantil, com la introducció de vocabulari de fruites en anglès, les canços, els tamanys, diferències, colors, entre d'altres.
A la fi l'hem acabat i exposat, ens ha duit feina però n'hem tret uns bons resultats, però sobretot una gran experiència, que esperem que ens sigui útil per la nostra futura tasca docent!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada