dijous, 24 de gener del 2013

DARRERA CLASSE

I avui, a la fi hem arribat al final, avui hem fet la darrera classe de Tics i crec que ha estat la millor de totes! ens ho hem passat molt bé...
Primer de tot ha exsposat el seu treball multimèdia l'últim grup que quedava i ens ha agradat molt el seu treball i després hem après a editar un vídeo.
El vídeo l'ha fet el professor en el moment que estravem a classe i després li hem afegit afectes, cançons, hem tallat, etc i ens ha agradat molt.
I aquest és el resultat:


Només dir que, hem passat coses bones i coses dolentes però a la fi hem acabat, aquesta no només ha estat la darrera classe de tics, sinó també de la carrera, ja que després d'això ens queden els examens i el segon quatrimetre les practiques que donaran per acabada la carrera i ja serem mestres.
Crec que hem après molt durant el curs amb aquesta assignatura i continguts que ens seran de profit d'ara en el davant, coses que ja hem començat a utilitzar a altres assignatures, així com per exemple el power point, ara en tenim més coneixement de com utilitzar-lo. També agraïm que haguem tengut la oportunitat de poder fer dos examens parcials, d'aquesta manera hem eliminat la matèria i segur que ara aquestes dues setmanes d'examens no anirem tan ofegades!
Un plaer i fins aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada