divendres, 11 de gener del 2013

SEGUIM TREBALLANT...

Aquesta setmana hem tornat de les vacances de Nadal i ja ens hem posat les piles!
Dilluns a classe teòrica es van fer exposicions orals de diferents grups on mostraven un petit recull i una breu explicació del seu treball multimèdia.
Per altra banda, teníem una tutoria sol·licitada per dimecres on voliem mostrar el nostre treball abans de presentar i entregar-lo, però no vam poder entrar a tutoria degut a la gran quantitat de gent que hi havia... així com també altres que anaven a tutoria per la revisió de l'exàmen.

Així que a la classe pràctica d'ahir, vam poder fer aquesta petita tutoria amb el professor on vam poder demanar-li uns quants dubtes i mostrar unes quantes coses del treball que no ens funcionaven, uns efectes que a l'hora de posar en mode de presentació no es realitzaven. Ho vam poder solucionar...
A la classe pràctica també vam tenir la oportunitat d'aprendre a utilitzar la pissarra digital, encara que no vam poder profunditzar gaire, ja que estàvem inmerses en arreglar les quatre coses del nostre treball.

Per ara seguirem treballant per poder deixar-lo a punt d'entrega i presentació el proper dilluns 14 de gener!!

Bon cap de setmana, esperam que us agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada