dissabte, 27 d’octubre del 2012

Classe pràctica 5 25.10.12

A la classe pràctica de mitjans i recursos del passat dijous, l'objectiu d'aquesta era fer una gravació amb el programa audacity. Aquest programa vam aprendre a usar-lo el passat dijous, a fer gravacions, talls, incorporar sons, fer afectes, etc.
Per tant, en aquesta classe vam gravar un anunci, del que nosaltres volguessin, per posar en pràctica tots els coneixements que haviem adquirit amb l'Audacity.
Cal dir, que primer de tot, estavem una mica pessimistes i ens pensavem que no ens en sortiriem amb l'anunci, no sabiem sobre què fer-ho, vam estar més d'una hora pensant i cercant, na Catalina, la meva companya i jo, no ens posavem d'acord. Després quan ja vam tenir l'anunci escollit, no trobavem sons que hi combinessin, però al cap i a la fi ens en vam sortir!! i he de dir, que ens ho vam passar d'allò més bé, varem riure molt gravant aquest anunci i crec que el resultat ha estat bastant bo.

Una dificultat, que crec que s'hi va trobar la majoria de gent, és que a les gravacions es sentia el renou de fons de la classe, hi va haver companyes que van sortir a fora a fer la gravació perquè no hi hagués renou. Nosaltres ho vam aprofitar com un efecte de nostre anunci, ja que el que voliem simular, es que ens topavem per el carrer, allà on mantenim una conversa.


Esper poder-lo compartir aviat amb totes vosaltres. Fins aviat!


1 comentari:

  1. Va ser ben divertida la classe i penso ens va quedar un anunci bo, per ser la primera prova! esperem poder-ho compartir aviat!

    ResponElimina